כך תעצבו גינה יוקרתית

בריכות ביתיות

אי אפשר לדבר על גינה יוקרתית בלי לדבר על בריכות ביתיות, אחד האלמנטים שמוסיפים מיד יוקרה לגינה. בריכות מוסיפות טאץ' של סטייל ויוקרתיות, כשהמים הכחולים הצלולים משתלבים נפלא עם הצמחים הירוקים ואווירת החצר הכללית. ובואו לא נתחיל לדבר על מסיבות שאפשר לעשות בבריכות ביתיות, ואת כל הזמן שהילדים יעבירו במשחקים שם! ניתן להטמיע את הבריכות הביתיות באדמה או לנסות את אחת מהבריכות העיליות שגם הן הופכות פופולריות. אל תשכחו לסלול מסביב, ולדאוג לכל אמצעי הבטיחות.

רהיטים לגינה

בריכות ביתיות צריכות להיות מוקפות ברהיטים לגינה. במקום רהיטי הפלסטיק הזולים שלא ממש מחמיאים לגינה, לכו על רהיטים איכותיים ונוחים – ספות וכורסאות גדולות ונוחות העשויות במבוק או עץ, וכריות בצבעים המשתלבים עם העיצוב של הגינה. אל תשכחו להוסיף שולחן לארוחות משפחתיות, ואם אתם רוצים להוסיף עוד טאץ' של חופש, לכו על ערסל או שניים. מיטות שיזוף מסביב לבריכות ביתיות גם יכולות לעשות את העבודה.

פרגולה

מעל אזור הישיבה, כדאי להתקין פרגולה או גגון, כדי שתוכלו להנות מהגינה גם כשהשמש לוהטת וגם כשיש רוח. פרגולה יכולה להוסיף המון ליוקרתיות הגינה – תוכלו לבחור בפרגולה חשמלית עשויה מאלומיניום מינימליסטי, או פרגולה תלויה ללא עמודים.

הצמחייה

צמחייה היא חלק עיקרי מהגינה, והיא זו שמוסיפה את הירוק בעיניים. לפני שאתם שותלים צמחים רנדומליים שאתם מוצאים במשתלה, חשוב להבין מה הקו העיצובי שאתם מחפשים – מצמחייה "פראית" ירוקה וצבעונית, ועד מראה מודרני ומינימלי יותר עם צמחייה "רגועה" יותר. כדאי להתחשב גם בכמות המים שהצמחייה דורשת (יש צמחים שדורשים יותר מאחרים). אם אתם רוצים לשתול עצי פרי, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לוודא מה המקום האידיאלי להם, מהו סוג האדמה הדרוש ואיך צריך לנהוג איתם.

מנגל

גינה יוקרתית לא שלמה בלי מנגל איכותי שמגיע יחד איתה, ומשלים בדיוק את מטרתה: שבתות וחגים עם כל המשפחה, לצד הבריכה הביתית, כשמישהו מנפנף מעל המנגל וכולם נהנים מהאוויר שבחוץ ומהגינה המעוצבת והנעימה שבניתם!