איך בוחרים פינות עבודה ?

פינות עבודה הן למעשה מערכות ריהוט המשמשות לצרכי ביצוע עבודה משרדית או ביתית, כאשר בין יתר סוגי פינות העבודה תוכלו למצוא: פינת עבודה לנוער, פינת עבודה משרדית, פינות עבודה קטנות, עמדות עבודה משותפות ועוד מגוון רחב של פינות עבודה אותן מומלץ לבחור בהתאם למספר קריטריונים כלליים עליהם נרחיב בשורות הבאות.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים פינת עבודה?

עוד בטרם הגעתכם לכל חנות רהיטים כזו או אחרת לצורך רכישת פינות עבודה, אנו ממליצים לכם להגדיר את צרכי העבודה הנחוצים לכם ולמדוד את השטח בו תהיו מעוניינים למקם את פינת העבודה. הגדרת צרכי העבודה תאפשר לכם לסווג את סוג פינת העבודה הנחוצה לכם, כאשר בהגדרת הצרכים חשוב להגדיר בין היתר גם את סוג המחשב וגודל המסך אותו תציבו על גבי שולחן העובדה. מעבר לכך, חשוב לבדוק את הסגנון העיצובי המועדף עליכם והתאמתו לעיצוב הכללי של חדר המגורים/עבודה בתוכו היא תהיו מעוניינים למקם את פינת העבודה. בדומה לכל רכישת רהיטים לבית, גם רכישה של פינות עבודה מומלץ שתעשה בהתאם לאיכויות חומרי הגלם מהם היא מיוצרת. חומרי גלם איכותיים יבטיחו לכם פינת עבודה עמידה ויציבה הנשמרת לאורך זמן.

פינת עבודה מעוצבת – מה חשוב לדעת?

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של פינות עבודה מעוצבות המותאמות גם לסביבת העבודה המשרדית וגם לסביבת העבודה הביתית. פינות העבודה המעוצבות הן מערכות ריהוט המשלבות בין הפונקציונאליות הנדרשת מכל מערכת ישיבה לבין מראה דקורטיבי ההופך כל עמדת עבודה למודרנית יותר ומעוצבת הרבה יותר. פינת העבודה המעוצבות מגיעות בצורות שונות והן מיוצרות בדרך כלל ממספר חומרי גלם שונים כגון: עץ מלא, MDF, אלומיניום, זכוכית וכדומה.

בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר דגמים של פינות עבודה מעוצבות המיועדות לצרכי עבודה משרדית מהבית, וזאת לנוכח העלייה המתמדת במספר האנשים העובדים מהבית. כמו כן, ניתן למצוא פינות עבודה מעוצבות המותאמות לבנים ובנות בגילאי בית הספר וזאת לצד פינות עבודה סטודנטיאליות המיועדות לדירות סטודנטים. ההיצע הגדול של פינות העבודה העומד לרשותכם כיום, מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם לבחור בקפידה את פינת העבודה המותאמת ביותר לצרכי העבודה הנדרשים לכם. חשוב לציין שניתן לרכוש מערכת ריהוט מובנית הכוללת בתוכה את כל פריטי הריהוט המרכיבים את פינת העבודה (שולחן עבודה, כסאות מחשב, כוננית וכו) ו/או לרכוש פריטי ריהוט נפרדים באמצעותם תרכיבו לעצמכם את פינת העבודה האידיאלית ביותר עבורכם.

הובלה, התקנה ואחריות

פרמטר חשוב נוסף במסגרת רכישה של פינות עבודה לבית או למשרד קשור לשירות הנלווה המוצע לכם במקום בו בחרתם לרכוש את פינת העבודה. שירות זה כולל בין היתר שירותי הובלה והתקנה של פינת העבודה בבית הלקוח/משרד הלקוח ומתן אחריות לתקופה כזו  או אחרת.